Søk i denne bloggen

lørdag 17. november 2012

Advanced kurs i London 4.-7.november


Tenkte eg måtte legge ut ein liten bit til frå London og kurset eg var på :)
Bileta over og under er frå den nye Toni&Guy kolleksjonen som eg var og lærte teknikkar og motar i frå :)



LabelM reklame:
 

 Ein (som hadde skada auga si) i aksjon!


Så var eg så heldig å stå i Oxford Street når julelysa kom på :)


Så møtte eg Iselin som er ei barndomsvenninde av meg som studerar der borte. 



Litt julestemning då. Koseleg.


Og til slutt det fine utstillingsvindauget til Miss Selfridge.

3 kommentarer:

Guro sa...

Så koselig det såg ut!! :)

Iselin sa...

Koselig!! =))

Ravnestad sa...

Jeg har sagt det før, og sier det igjen: Du er knalltøff som kaster deg over slike ting, men gjett om du kommer til å være glad for alt du kastet deg uti når du plutselig sitter der med 3 skrikerunger!! Det er viktig å gjøre slike ting mens man er ung og har hendene litt frie! Vi blir tidsnok bundet til heimen... Jaja, noen er flinke og kaster seg ut i slike ting senere også men de fleste blir mer "bundet". Det så virkelig flott ut i London!!